本人完全看完(以最新一期為準)的作品如下(大部份以小說為主):
2.數碼暴龍1-5
3.魔法老師
4.clannad
5.高達系列
6.魯魯修
7.柯南
8.化物語
9.kissXsis
10.天降之物
11.旋風管家
12.鸚鵡女神
13.Tiger x Dragon
17.我的女神
18.零之使魔
19.笨蛋.測試.召喚獸
21.聖誕之吻SS
22.滑頭鬼之孫
25.air<我未睇過咁感人既故事,呢套係最感人~
26.fate stay night
27.天元突破
28.灼眼之夏娜
29.涼宮春日
31.大神系列
33.鋼之煉金術師
34.REBORN
37.赤色約定 ~FORTUNE ARTERIAL~
41.日式麵包王
42.xxxholic
43.11eyes
44.只有神知道的世界
45.AngelBeats!
47.狼與辛香料
48.MM一族
50.管家後宮學園
51.肯普法
52.會長是女僕大人
54.美少女戰士
57.吸血鬼騎士
62.kanon<KEY社各作品中算係最多HAPPY位既作品
63.k-on
66.我的妹妹哪有這麼可愛
70.黑執事<第2季得結局好睇,個人覺得,第1季真係成套都好好睇,評分極高
71.地獄少女<第1季好睇度<第2季好睇度<第3季好睇度,超屈機~
73.Death Note
74.DARKER THAN BACK
88.最終兵器彼女
90.風之聖痕
92.百變小櫻Magic咭
97.玻璃面具
98.星夢美少女
仲有睇左好多套比起樓主既100套仲好睇既作品= =" |